• Kontaktai

Internetinės parduotuvės užsienyje

Interneto prekyba į Lietuvą atėjo 1999 metais. Per 10 metų elektroninė komercija technologiškai ištobulėjo tiek, kad niekuo nenusileidžia užsienietiškoms parduotuvėms. Internetinės parduotuvės – globalus verslas, kuris tobulėja vienu metu, arba atsilieka labai nesmarkiai. Lietuva turi labai gerą situaciją, nes interneto parduotuvių yra daug, todėl vartotojui yra iš ko rinktis. Kokia situacija užsienyje?

Internetinės parduotuvės užsienyje yra neblogai įsitvirtinusios, tradicinės parduotuvės konkuruoja su jomis kaina, o tai reiškia, kad vartotojas gali išsirinkti pigesnes prekes ir paslaugas.

Internetinės parduotuvės užsienyje nėra tokios išvaizdžius, kaip Lietuvoje. Tai dėl požiūrio į funkcionalumą. Grožis turi neužgožti funkcionalumo, todėl kai kurios populiarios el. parduotuvės atrodo gana nepatraukliai, nors ir generuoja didžiulius finansinius srautus.

El. parduotuvę turėti gali bet kas, nes yra apstu nemokamų ir nebrangių el. prekybai skirtų turinio valdymo sistemų – PrestaShop, ZenCart, Magento, osCommerce ir daugybė kitų nesunkiai įdiegiamų sprendimų, kuriuos kuria tūkstančiai programuotojų visame pasaulyje.

Vienas iš esminių skirtumų tarp Lietuvos ir užsienio parduotuvių internete yra klientų aptarnavimo sprendimai. Užsienyje yra natūralu užsukusio vartotojo klausti, kuo galima padėti. Lietuvoje tokie klausimai sutinkami su nepasitenkinimu. Tai pirkimo charakterio skirtumas.

Technologiškai interneto parduotuvės užsienyje nėra labai pranašesnės, nors srautai didesni ir reikalingi patikimi sprendimai. Didžioji dalis el. parduotuvių laikomi „debesies“ talpyklose, kad būtų galima užtikrinti jų nepertraukiamą veikimą.

„Akela“ specialistai puikiai išmano tiek Lietuvos, tiek užsienio el. parduotuvių specifiką, todėl gali sukurti ne tik vietinę, bet ir tarptautinę el. parduotuvę. Susisiekite su mumis dėl konkrečių detalių.